Promosi Domain Yang Murah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Promosi Domain Yang Murah


Aku just nak bagitahu kepada korang yang ingin mempunyai domain sendiri untuk blog korang tu... Promosi ini masih lagi berlangsung dan akan tamat pada 31 Mac 2013...

Domain blog aku ni pon aku amek dari hosting ni juga la... Murah beb domain yang diorang sediakan ni,.. Tapi domain aku ni aku dapat free dulu dalam masa setahun...

Apa lagi tunggu, dapatkan segera domain untuk blog korang... Untuk sebarang pertanyaan, sila berhubung terus ke laman web diorang di Asia Host...

Cepat cepat!!!! Jangan terlambat untuk dapatkannya... Ingat!!! Last promosi sampai hujung bulan ni je,
31 Mac 2013


3 Komen untuk "Promosi Domain Yang Murah"

banyak betul proosi asiahost..tapi xleh llawan yang bulan2 leepas punya..hee

xde domain sendiri lg, boleh la nak p usha2 sat kat asia tu.hee

deno dapat juga email ni.. tapi duk pikir2 lagi.. huhu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info