Dinner Juga Walaupon Sesat Sejam

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Dinner Juga Walaupon Sesat Sejam

Huhuhu... Nak sangat pegi dinner tapi alamat tak betul... Wife aku terima jemputan untuk dinner kat Pulau Meranti... Nama je pulau, tapi bukan kat pulau pon...

Mula mula aku dengar wife ajak pegi dinner tu kat Pulau Meranti, aku dah bayangkan yang kitorang kena naik bot.. Hahaha...

Kalau ikut gps ( guna pon sesat, bak kata Ben Ashaari ) ntah mana mana yang dia tunjuk... Sakit hati lak aku... Bile nak kol member wife aku, henpon aku pulak tertinggal kat rumah.. Masa nak call tu la baru tau henpon takde... Bile nak gune henpon wife, tiba tiba pulak bateri kong...

Perghhhh... Mula mula nak marah tapi memandangkan kawasan tu gelap semacam je... Cari cari signboard LKIM, tapi yang aku jumpe signboard kawasan Perkuburan...

Last sekali, aku suru wife mesej member dia dalam facebook... Fuhhh!!! Selamat dah... Makanan boleh tahan tapi tak leh tambah nasi... Huhuhu

3 Komen untuk "Dinner Juga Walaupon Sesat Sejam"

Time nak guna gadget..time tu la mcm2 hal...hehe...nasib baik sampai juga

kalut....kalau semuanya jamed....sabor jer ler....

alahai sampai sejam sesatnya...kesian...hehe...tapi finally dapat dinner juga kira okeylah kan...=D

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info