Dia Tahu Tetek Tak Ade Susu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Dia Tahu Tetek Tak Ade Susu

Semalam aku saje je nak try dia kan kot kot la dia tak tahu nak membezakan tetek  yang boleh keluar susu atau tak...

Bile aku tunjuk tetek aku, dia capai tangan aku pastu suruh tutup..  Tak puas hati, sekali lagi aku try kat dia, tapi kali ni dia capai kedua dua tangan aku, dan suruh tutup tetek... Hahahaha...

Maknanya dia dah tahu nak membezakan sesuatu... Hehehe.. Banyak perkembangan Amirah yang berlaku setiap hari...

Yang tak boleh blah bila dia ambil cincin aku dan sorok dalam lubang speaker... Perggghhhh!!!! Meroyan juga aku nak keluarkan... Heheheh

3 Komen untuk "Dia Tahu Tetek Tak Ade Susu"

hahahaha funny gak dak Mirah oh :p tomey ^^

kakaaaa berwaspada selalu yer..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info