Tadi Kata Penat

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Tadi Kata Penat

Geram pulak aku camni haaaa... Masa jenjalan kat Alamanda tadi, mata ni tak habis habis nak tertutup... Singgah makan kat Presint Diplomatik pon hampir tertido kat meja makan tu... Sampaikan aku suruh bungkus semua makanan yang kitorang order... Tapi!!!!

Bila sampai rumah, bukan main susah nak tido... Hampeh betul... Mata aku ni, bila dah lebih dari time yang sepatutnya dia tutup, makanya aku berjaga la sampai pagi esok... Huhuhu..

Habis dah aku blogwalking sensorang, tapi tetap taknak tido... Zaman aku sekolah dulu, ubat tido yang paling mujarab adalah....BACA BUKU SEJARAH

Mana lah aku nak cari buku sejarah Dunia tengah malam buta ni???

2 Komen untuk "Tadi Kata Penat"

cari je apa2 pasal sejarah kat pakcik google.. tak pun cari artikel yang serius sangat2, mesti rasa menyampah dulu baru mengantuk.. hehe..

selalu jgk jadi kat deno mcm ni.... hehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info