1th Bombastic Giveaway By Cik Amabee

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

1th Bombastic Giveaway By Cik Amabee


Aku tengok satu giveaway ni.. ni first time kot aku join giveaway ni.. selalunya pompuan je yang ramai join ni.. Disebabkan hadiah yang disediakan oleh Penganjur ni banyak hadiah khas untuk pompuan, rasanya elok la kot hadiah tu aku bagi kat wife aku... Kalau menang la...

Antara syarat syaratnya adalah seperti berikut.. heheheh (copy terus dari blog penganjur)..

- Warganegara Malaysia
- Mempunyai Blog
-Diwajibkan Follow blog saya , Fanpage saya dan wajib Follow dan Like para sponser
- Buat Entry Bertajuk "1th Bombastic Giveaway By Cik Amabee" dan letak banner cincai ini pada entri anda
- Tag sekurang kurangnya 3 orang , kalau lebih lagi bagus :)
- Letak link entri anda di entri ini , di cbox tidak akan dilayan.
- Backlink kan banner diatas terus ke blog saya :)


Ok.. memandangkan hadiah ni untuk pompuan, makanya aku tag la blogger dari kalangan pompuan juga kan.. hehehehehe...


Ok.. setel.. huhuhu...

6 Komen untuk "1th Bombastic Giveaway By Cik Amabee"

moga bertuah nnti...nk jgk join nnti la...
hope papa dpt nnti..sure wife tersenyum girang....

Dari SEgmen sama ,
Jom singgah blog Isyah pulak ,kalau sudi >.< btw ,comelnya anak you .


http://ceritahatikuu.blogspot.com/2013/02/1th-bombastic-giveaway-by-cik-amabee.html

gud luck.. dtg dri GA yg sma..

http://cikawanputih.blogspot.com/2013/03/1th-bombastic-giveaway-by-cik-amabee.html

Salam Alaik. Hai, saya kawan GA awak :)

http://husnahamizan.blogspot.com/2013/03/1th-bombastic-giveaway-by-cik-amabee.html

lets visit and follow me :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info