Istanbul Aku Datang!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Istanbul Aku Datang!!!


Bukan nak review tapi just meluahkan pendapat aku pasal cerita Istanbul Aku Datang...

Ekceli, aku suka juga dengan filem ni hanya disebabkan makwe aku yang berlakon.. hahaha.. Tambahan lagi heronya Beto, fuhh!! Memang terbaik

Ok,,cerita yang dikeluarkan oleh Grand Brilliance ni memang terbaik.. Dan cerita ni juga adalah untuk tontonan umum..

TONTONAN UMUM??? Pada aku tak sesuai kot untuk golongan kanak kanak bawah umur.. Bukan disebabkan oleh lakonannya tapi terdapat beberapa dialog yang kurang menyenangkan pada aku... Tapi bukan semua dialog dia macam tu...

Aku tak nak cakap lebih lebih.. Sila tonton dan nilai sendiri.. Dan sila tunggu otai otai blogger review pasal citer ni... Pada aku cerita ni ade positif dan negatif..

Positif nya cerita ni membuatkan kita rasa nak pergi sendiri ke negara Istanbul.. Kalau negatifnya, korang cari sendiri ye...

Ape ape pon cerita ni menarik pada mereka yang baru mengenal cinta.. Keseronokan dan keromantikan sewaktu bercinta memang banyak dalam cerita ni..

Selamat menonton...

0 Komentar untuk "Istanbul Aku Datang!!!"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info