Amirah Dan Walker

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah Dan Walker


"Hakhakhak!!! Saya naik walker kat rumah atuk kat Temerloh... Best nye duduk dalam ni..."

Nak tak nak aku kena letak juga dia kat walker.., Kalau tak, kompom tak dapat buat kerja la nenek ngan wife aku... Asik nak memanjat sana sini...

Kalau aku jage sorang, sakit pinggang weh kejar dia.. hahaha..  Kalau kat walker ni, Amirah tak dapat nak ke mana mana...

Aku beli walker ni pon lepas tanya mak ngan arwah bapa aku... Arwah tu yang beriya sangat suruh beli.. Arwah bapa aku cakap, senang nak jaga kalau ade walker ni..

Kitorang semua adik beradik bapa aku pakaikan walker.. Kalau tak susah mak aku nak masak.. Ternyata apa yang orang tua kita cakap semua berasas kan...

So, bagi korang yang masih ade orang tua, sayangi mereka dan muliakan mereka.. Disebabkan kita mak bapak masuk syurga, dan disebabkan diorang kemungkinan kita masuk neraka..

Al Fatihah...

3 Komen untuk "Amirah Dan Walker"

tapi kan kenapa anak sulong mesti kena naek walker...hmpr semua org mcm tuh, dah masuk anak kedua ketiga xde la plak..ahahaha.. masing2 belajar jalan sendiri..keh3....

memang senang nak jaga kalau duduk kat dalam walker ni... takde lah kita risau sangat... boleh buat keje lain pada masa yang sama jugak...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info