Aku Sembelih Kau!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Aku Sembelih Kau!!


Amacam?? Comel tak Amirah??? Semua baby memang comel.. Betul tak.. Amirah sekarang dah nak masuk umur 9 bulan.. Sekejap je rasanya.. Macam baru semalam aku ngan wife kat Labour Room..

Cuba korang bayangkan, budak secomel ini di bunuh oleh bapa kandung dia sendiri.. Sanggup tak korang tengok baby ini di apa apakan?? Budak tang tak tahu apa apa...

Berita TV3 malam ni sangat sangat mengejutkan aku dan keluarga.. Mana taknya, budak berumur 11 bulan mati disembelih oleh bapa kandungnya sendiri...

Sama ada orang tu dipengaruhi dadah ataupon dan memang tak waras.. Apa hukuman patut kita hukum pada orang ni??

Sakit hati pulak dengar berita ni.. Sanggup tak korang pukul anak korang?? Aku takhu korang juga tak sanggup apatah lagi nak membunuhnya.. Nauzubillah.. Semoga Allah menjauhi perbuatan itu daripada kita semua.. Aminnn...

Al fatihah...

4 Komen untuk "Aku Sembelih Kau!!"

alala comelnya amirah..! hehe.. Hurm,betul tu.tak tau apa yang ada dalam fikiran org macam tu bila sanggip bunuh anak sendiri..Ya Allah..!

Suka tengok gambar baby ketawa...yang sembelih tu namanya bukan manusia.. binatang pun bukan. Hantu atau kategori setan. Pepatah kata - sapa tak sayangkan anak, binatang pun sayangkan anak. Lagi la kalau kita tengok dia tengah tidur, terkadang tu sayu sangat rasa dengan limpahan kasih yang membuak pada anak ni.

macam2 skrg ni kat ... tertanya-tanya dibuatnya tau.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info