Rindu Sangat Kat Arwah Bapa

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Rindu Sangat Kat Arwah Bapa


Aku rindu sangat kat arwah bapa aku.. Macam baru semalam aku dapat borak dengan dia pasal politik dan hal anak anak... Aku rindu saat saat bahagia aku bersama arwah..


Gambar gambar ni semua aku dapat dari abang kandung aku... Arwah memang seorang yang ceria.. Semua anak anaknya dia anggap seperti sahabat agar hubungan kami sekeluarga menjadi akrab..

Wife aku cakap, bila rindu kat arwah sedekahkan banyak banyak surah Al Fatihah.. Iye... Anak anak la saham terbesar untuk kita menuju akhirat kelak.. Insya Allah, doa doa anak anak yang soleh sentiasa berpanjangan dan membantu arwah ke syurga.. Aminn..

Luangkan sedikit masa untuk sedekahkan al Fatihah kepada arwah keluarga kita masing masing.. Pada yang masih mempunyai ibu dan bapa, jagalah mereka.. Tiada peluang kali kedua untuk kita berjumpa keluarga kita lagi di dunia ini...

~~al Fatihah~~

1 Komentar untuk "Rindu Sangat Kat Arwah Bapa"

al-fatihah utk arwah mama saya juga....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info