Beyblade | Kartun Jepun Yang Menipu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Beyblade | Kartun Jepun Yang Menipu

Beyblade | Kartun Jepun Yang Menipu | Beyblade adalah salah satu kartun yang aku minati masa kecil dahulu.. Sekarang tak minat la sebab dulu aku pernah ditipu... 

Inilah salah satu kartun jepun yang menipu... Geram aku... 


Siap ade naga keluar bila diorang ni main... Macam macam binatang keluar dalam beyblade tu.. Nasib baik takde 'cadbury' keluar.. Haha


Bila dah terpengaruh dengan kartun Beyblade ni, ape tunggu lagi.. Aku pon kumpul duit semata mata nak dapatkan beyblade ni... Masa tu harganya RM20.. Mahal sangat tu.. Tak berani nak minta dengan arwah bapa aku..

Main punya main, api langsung tak keluar yang macam dalam kartun tu... Apatah lagi naga... Hemmm..!! Rasa sia sia je aku beli... 

Siap jerit jerit lagi.. 

"Naga, keluarlah.. Hapuskan beyblade itu"!!!!

Cettt..!!! Tunggu punya tunggu tak keluar naga tu... Last last ke longkang la jawabnya.. Aku kecewa sangat masa tu... Hemmm.. Cerita di zaman kanak kanak..!!!

Hahaha..!! Kanak kanak mudah sangat terpengaruh.. Tu sebab kena hati hati bila buat sesuatu perkara di depan anak.. Nanti dia terpengaruh.. 

Sumber gambar dari google..


0 Komentar untuk "Beyblade | Kartun Jepun Yang Menipu"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info