Menarik Ke Drama Playboy Itu Suami Aku??

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Menarik Ke Drama Playboy Itu Suami Aku??


Tak payah la kot aku nak bagitau pasal cerita drama kat TV 3 ni... Dalam banyak banyak drama pukul 7.00malam ni yang ditayangkan, aku rasa ni lah drama yang paling aku tak suka... Sebab pelakon utama, hero dan heroin memang kaku..

Kalau aku tak silap, hero dalam cerita ni memang dah lama dah berlakon tapi persoalannya kenapa cara dia membawa watak tu macam tu... Think positif, kemungkinan inilah lakonan pertama dia yang menjadi Hero dalam babak romantik... Huhuhu..

Mungkin ada hikmahnya pengarah drama ni ambil pelakon yang kaku supaya penonton naik menyampah nak tengok drama yang bermula disaat azan Maghrib berkumandang.... Yelah, sebelum ni cerita Mr. Arrogant tu ramai yang nak jadi sebahagian daripada pendakwah kononnya penonton sengaja melambat lambatkan solat maghrib semata mata drama tu...

Tapi kenapa bila drama Playboy Itu Suami Aku bermula, takde dah pendakwah 'facebook' bersuara... Sebabnya cerita ni memang tak best.. Dan orang lain boleh pergi solat maghrib dengan lebih tenang tanpa tergesa gesa nak tengok drama ni.. Hehehe..

Ape yang penting, aku bukan Playboy.. hahaha


6 Komen untuk "Menarik Ke Drama Playboy Itu Suami Aku?? "

setuju lah..hero heroin kaku walaupun jln cerita mcm ok je..:(

Hahaha.. Mmg kayu kan? Bila sebut playboy biasa kita bayangkan org yg tubuh kemas, penampilan buat org tertoleh 2. Tp bila watak tu kurang sesuai utk pelakon2 nya rasa mcm hambar nak2 akak dah baca novel tu lama dah. Bayangkan ceritanya mesti lah gah. Tp hampa

huhu kenkadang tuh sampai tertanya2 salah siapa sebenarnya neh?? plot dia ker?? skrip atau novel? rupa2nya pelakon dia? hahahaha

zara xtgk.. mcm xder chemistry n aura ler.. hikhik

x sempat nak tengok..sampai umah dah dekat pukul 7...sambung buat keja rumah..memang tv time nie jarang nengok dah..huhu

Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info