Makan Free Semua Nak

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makan Free Semua Nak


Hehehe... Ingat tak entri aku hari sabtu yang lepas?? Cerita pasal tiket wayang free tu.. Meh aku bagi link, baca kat SINI...  Aku dah agak dah sebenarnya memang tak ramai yang akan datang untuk tonton cerita ni... Antara salah satu sebabnya ialah, suruh cari penonton last last minit... Last last minit tu satu hal, masa tayangan tu sebenarnya memang tak sesuai... Pukul 10.30 start tayangan...

'Korang' ingat semua orang dapat luangkan masa nak pergi Alamnda seawal pagi ke??? Dah la tu, filem tu dah main bulan Ogos haritu.. Hemmmm..!! 

Tapi walaupon kecewa, ade juga yang mampu menghiburkan aku.. Popcorn free... Hahaha... 5 bekas tu diorang bagi kat aku... Mungkin sebab aku dah lewat masuk hall tu kot.. Hahaha.. Yang ni je yang syok.. Makan free tu penting.. Kan kan kan..
0 Komentar untuk "Makan Free Semua Nak"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info