Cerita Lucah Boleh Buat Ghairah???

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Cerita Lucah Boleh Buat Ghairah???

Sekejap je masa berlalu pergi kan.. Tup... tup dah masuk bulan Disember.. Berapa hari je lagi tahun 2014 bakal bermula... Memang sungguh tak terasa.. Pelbagai kenangan di tahun ini yang bakal menjadi ingatan untuk kita semua.. Ok.. Tak payah nak bermukadimah panjang berjela ni...

Saje nak kongsi benda ni yang mana aku tau korang lebih advance berbanding aku... Entri yang paling 'hot' di bulan November... Entri pasal Cerita Sebenar Villa Nabila tu bukan lah hasil daripada SEO.. Malahan, bila korang search kat google 'Cerita Sebenar Villa Nabila' tu, takde pon yang tunjuk blog aku... Hehehe...

Entri tu mendapat pageview camtu sebenarnya aku kongsi link kat mana mana blog yang bercerita pasal Villa berhantu tu... Lebih kurang tips la ni yang aku bagi... Supaya korang rajin komen dan baca blog orang lain... Hahaha..

Tapi kan, kalau korang cari kat google perkataan Kisah Pasangan Suami Isteri Curang, in sha Allah link dari blog aku la yang akan keluar... hahaha... contohnya macam ni...



Kalau bab bab cerita 18sx, memang orang suka sangat nak google... Tak jumpa video lucah, cukup dengan cerita cerita pon mampu membuatkan orang lain ghairah... kan. kan.. kan.. Manusia, manusia... Mesti kuat berimaginasi ni kan..


0 Komentar untuk "Cerita Lucah Boleh Buat Ghairah???"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info