FilemKingsman: The Secret Service

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

FilemKingsman: The Secret Service


Pada minggu lepas, Ben Ashaari ajak tengok wayang… Ehemmm.. ehemm… Ben Ashaari tau… Hehehe… Kitorang pegi berenam… Errrr.Gambar blogger yang lain tu tak sempat aku ambil sebab aku lambat sampai. Biasalah, bila nak keluar, Amirah mesti nak ikut… So sebelum aku keluar tu, aku kena cool down kan dia dulu..Hehe Sori erk bang ben..



OK… Aku bukan nak cerita pasal tu, tapi nak cerita tentang filem Kingsman: The Secret Service… FIlem ni memang best dan kena dengan minat aku… Di awal cerita dah ade aksi membunuh… Jalan cerita hampir sama dengan jalan cerita 007 James Bond…
Senjata senjata yang digunakan pon hampir sama dengan James Bond, dari pen sehingga la ke kasut … Perghhhh memang mantap… Kalau aku cerita sampai habis, nanti tak syok pulak kan.. Adalah lebih baik aku cadang kan untuk korang tengok filem Kingsman: The Secret Service ni…

Memang berbaloi wa cakap lu… Hehehehe… 
1 Komentar untuk "FilemKingsman: The Secret Service"

hari tu nak gi tengok tetiba x jadi sebab terkejejar2 nak ke dinner..huhu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info