Lasagne Resepi Yang Dirahsiakan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Lasagne Resepi Yang Dirahsiakan



Sebelom pegi kursus aritu, wife ajak makan kat Secret Recepi (betul ke ejaan aku).. Lama dah dia nak makan Macaroni Cheese With Prawn... Nak sebut pon berbelit lidah.. Hahaha... Errrrr!!! Aku sebut ke aku tulis???

Dia makan Macaroni, aku pulak makan Lasagne... Pieewwwwwwiiiitttt!!! Sodap yop..!!! Cheese memang banyak giler ar..!!! Mula mula aku ingat tak kenyang kalau makan camni je, then aku pon nak la order kek slice... Tapi wife bagitau, kalau dah abes lasagne ni, baru la order..

Nasib baik wife nasihat awal awal, kalau tak dah berlaku pembaziran... Ya Allah, kenyang ar makan ni... Tak terabis makan ni... Rasanya memang sedap.. Dari gambar pon dah tau sedap kan... Hehehe


0 Komentar untuk "Lasagne Resepi Yang Dirahsiakan"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info