Blog Papa Blogger Tak Boleh Buka?

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Blog Papa Blogger Tak Boleh Buka?



Aku tak pasni kenapa benda ni boleh jadi... Rupanya dari semalam lagi tak boleh bukak.. Patutlah pageview jatuh merudum semalam... Aku bukak guna henpon pon tak boleh... Sedih beb.. Aku ingatkan domain aku yang buat masalah.. Sebabnya sebelom ni aku dapat notis pasal renew domain tu...

Domain aku tak boleh nak renew sebab aku lupa username ngan password... Pastu aku antar email kat company tu minta reset kan password.. Dia jawap dia dah antar invois, tapi sampai sekarang tak de pon invois tu...

Esok lusa kalau blog aku tak boleh nak access tu, maknanya masalah dengan domain la tu... Susah la aku camni... Jari jemari ni asik gatal nak menaip.. Hehehe.. (padahal masa blog ok, asik malas je nak update)..


2 Komen untuk "Blog Papa Blogger Tak Boleh Buka?"

semalam memang tak boleh buka...arini dah boleh dah ni hehehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info