Selesa Betul Naik MAS

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Selesa Betul Naik MAS


Ni second time aku naik kapal terbang MAS yang ade tv... Hahaha syok weh..!!! Dapat main game, dengar lagu nasyid, dan siap boleh baca al Quran lagi... 

Sebelom ni aku naik masa nak balik mengundi... Yang tu layanan lagi high class kauuuuu..!! Tapi sayangnye masa tu, pramugari dah sebaya ngan mak aku dah... Hahahaha

Ni gambar semalam aku amek dalam kapal terbang... Selesa tu memang lah selesa, tapi sebelah seat aku tu ade mamat tu yang berbadan boleh tahan beb... 2 seat tuk dia sorang je... Yang terasa sesak adalah aku... Dah lah duduk kat tengah... Nak makan pon susah wehhh..!!!

Nasihat aku, kalau korang boleh pilih seat kan, sila pilih kat area Pintu Kecemasan... Luas sikit... 
1 Komentar untuk "Selesa Betul Naik MAS"

fae blm pernah naik airplane huhuhu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info