Pooodaaaahhhhh!!!!

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Pooodaaaahhhhh!!!!


Sekali lagi jumpe orang yang sengal dan bengong... Dah tau parking hadang kereta orang lain, jangan lah tarik handbreak... Ape la jadah orang ni... Menyirap aku...!!!

Puas kitorang hon, tapi takde pulak makhluk ni muncul... Last last, member aku keluarkan juga keretanya sambil aku pantau dari tepi... Memang menyusahkan orang betul... 

Dah lah kat depan nuu ade kereta yang lain parking, memang susah juga lah... Bila dah berjaya keluar, dengan slamber owner yang agak mangkuk sikit tu, start kereta dan blahhh tanpa ade sedikit perasaan serba salah... 

Geram betul aku... Takde sivik betul... Kalau ade hal kecemasan tadi, aku pecahkan je cermin dia.... Biar dia sedar sikit.. Aku tak marah beb kalau dia minta maaf, atleast angkat tangan pon dah cukup... Ni tak, start kereta, pastu blah camtu je... Cetttt pooooraaaahhhh...!!!!


2 Komen untuk "Pooodaaaahhhhh!!!!"

kalo orng mcm tu saya turun g calar keta dia.. gerammm.. menyusahkan jer

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info