Hadiah Yang Bermakna

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hadiah Yang Bermakna


9 hari yang lepas adalah ulangtahun aku yang ke**.... Hehehe.. Masa ulangtahun aku tu, aku bagi cuti kat seluruh rakyat Malaysia beserta sambutan hari raya Qurban... Hahahaha

Masa tu aku terlupa haritu hari lahir aku... Tiba tiba kat group whatsapp, diorang letak nama group "Hepi Besday"... 

Yang menjadi peliknya, kenapa wife aku tak ucap ape ape.. Selalunya tepat pukol 12 tgh malam, dia lah yang paling awal ucap... Rupenya dia nak bagi surprise... Hahaha.. So sweet!!!!


Aku malu beb.. Mana taknya, dah tua tua ni potong kek depan orang ramai... Tak pernah aku buat camtu haaa... Tapi nak cover malu, aku panggil Amirah suruh tiup lilin... Hehehehe

Wife bagi hadiah jam tangan.. Wah..!! Betapa sukanya hati masa tu... Mak mentua aku pulak bagi hadiah perfume... 


Owh.. Terharu..!! Dah tua tua dapat hadiah.. Malam tu pulak, keluarga aku yang kat Sabah call nak ucap selamat hari lahir... Syok..!! Kalau hari hari dapat hadiah camni kan best... Kikikiki




5 Komen untuk "Hadiah Yang Bermakna"

Happy belated birthday! Untung laa tu dapat hadiah byk dah besar2 ni.

Selamat hari lahir.Moga bahgia bersama keluarga.

Ececececeyyy!! blushing lettuww~~

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info