The Making Of Soup Ayam

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

The Making Of Soup Ayam



Aiyaaaa... Aku pon tak tau la jadi atau tak sup ayam aku ni... Walaupon ini bukanlah pertama kali aku buat sup, tapi aku rasa sedikit ragu ragu dalam penyediaan sup ayam ni... 

Kali ni aku gunakan bahan bahan seperti mana mak mentua aku bagitahu... Sebelum ni asik buat resepi turun temurun dari mak aku je, ape salahnya guna resepi orang pahang pulak kan... 

Aku tawarkan diri untuk memasak sebab wife banyak keje yang perlu disetelkan pada malam ni juga... Harap harap sedap lah... Hehehe 
2 Komen untuk "The Making Of Soup Ayam"

Assalamualaikum...saye penggemar sup ayam..tengok nie terus jadi lapar...by the way ade resepi tak??..
Kalau ade share lah

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info