Baru Nak Cerita Daaaa

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Baru Nak Cerita Daaaa


Aku terlupa la pulak nak up entri pasal sup ayam aku ni... Hahahaha... Ok.. Kalau korang tanya pendapat aku pasal sup ni, ofkos la i jawab sedap nyahhhh..!!! Dah i yang masak sendiri.. Hahahaha

Lagi satu petanda yang sup aku masak ni sedap adalah, wife aku dengan Amirah berjaya habiskan nasi setelah dipaksa berkali kali untuk makan sampai licin.. Hahahaha... 

Nak bahan bahan juga ke???? Aiyoooo... Korang beli perencah sup tu, dia ade tulis kat situ bahan bahan ape yang perlu dicampur... Senang!!!!!!


1 Komentar untuk "Baru Nak Cerita Daaaa"

seyes tgok sup ayam hg terus rasa nk p beli tulang2 ayam kt tesco wat sup hihihihiih
mkn ngn bihun! huuuuuu

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info