Kawal Sikit Tingkahlaku Anak Ko

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Kawal Sikit Tingkahlaku Anak Ko

Aku singgah kejap kat Kg Baru sebab wife nak makan kerang bakar lepas amek mak mentua aku kat pekeliling...

Sampai je kat restoran ntah ape namanya, kitorang terpaksa menunggu giliran untuk dapatkan meja kosong... 

Selang 20 minit baru dapat duduk.. Tu pon sebab aku tunggu depan meja orang yang betul betul dah habis makan tapi saja tak nak bangun... Ntah borak pasal ape...

Sebelah meja aku ade satu keluarga yang ade anak kembar yang nakal... Pada mulanya aku anggap biasa je tapi bila si kembar tu kacau Amirah aku mula rasa terganggu...

Mana taknya, yang sorang tu kacau Amirah masa tengok Upin Ipin dan yang sorang lagi tolak kerusi Amirah... Dia pon lari bila aku sergah sambil membeliakkan mata... 

Tak lama tu datang sekali lagi... Aku pandang mak bapak dia, huuuu... Nak cakap 'sori' pon xde...

Rupenya bukan aku sorang je rasa terganggu, malah orang lain termasuk la pelayan tu... Orang amek order, si kembar tu asik nak tarik kertas order je...

Sepatutnya, dah tahu anak tu jenis tak nak duduk diam, silalah pantau sket... Jangan sampai orang lain menyumpah... Minta maaf, agak kasar sket bahasa malam ni.. Huhu
1 Komentar untuk "Kawal Sikit Tingkahlaku Anak Ko"

PULAS JE TINGE DAK TU . XPE . AYAH DIE XPULAS KITE TLONG PULAS . HAHAHAHA

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info