Restoran Mahal Tapi Rasa

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Restoran Mahal Tapi Rasa



Member aku, Mock  ajak aku makan kat restoran yang ekslusif kononnya... Restoran je eksklusif tapi rasa hampeh...!! 

Ayam goreng berempah yang ditutupi ngan daun kari... Pastu kuah karinya yang tawar.... Memang pada aku hampeh la... 


Untuk minuman pulak, aku tertarik sebab dalam gambar nampak macam sedap... Tapi sayangnya, rasa cendol tu umpama air untuk ujian kencing manis bagi ibu ibu mengandung... Manis teramat sangat... 

Harganya memang tak berpatutan... Aku rasa rugi pulak makan kat situ... Nasib baik bukan bayar guna duit aku... Huhuhu


Mungkin rasa tekak kita berbeza... Tapi pada pandangan dan rasa lidah aku, memang makanan kat sini tak kena ngan selera aku... 



4 Komen untuk "Restoran Mahal Tapi Rasa"

tekak xley trm la kot tmpt exklusif..mamak lagi sedap! thumbs up!

leeza tak pernah makan kat selera utara.

pasni pakat tak mai dah ler tu kan.. layan kfc lagi best :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info