Jari Amirah Tersepit Kat Pintu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jari Amirah Tersepit Kat Pintu

Semalam kejadian ni berlaku... Yaa.. Sememangnya ini adalah kesilapan diri aku sendiri... Serius aku tak sengaja... Sumpah tak sengaja...

Sejak Amirah cepat 'menangkap' sesuatu perbuatan aku dan wife, so aku pon ajak dia masuk bilik solat... Agar dewasa nanti dia tahu apa itu ISLAM...

Sepanjang menunggu waktu isyak, dia pon kuar bermain... Dalam fikiran aku, baik aku tutup pintu kejap sebab sedikit ketenangan... Dengan perlahan aku tutup pintu, tiba tiba aku dah dengar dia menangis....


Bila aku tengok, Ya Allah jari dia luka... Sepantas kilat aku capai minyak Gamat dan sapu kat jari dia... Aku rasa bersalah sangat.. Huhuhu

Nasib baik tutup perlahan, kalau aku tutup kuat, silap silap patah jari kecik Amirah tu... Huhuhu Takut...!!! 

Sepanjang Amirah nangis, wife pon seakan akan turut nangis... Adoiiii...!!! Tambah rasa bersalah dalam diri... Ayah tak sengaja sayang...!!! Maafkan ayah.. 

5 Komen untuk "Jari Amirah Tersepit Kat Pintu"

Kira mirah sangat luck. dulu aina memang selalu tersepit jari kat pintu sampai hitam kuku. Nasib hilang huhuh...

Seriously, saya pun pernah hampir membuatkan adik saya kehilangan jari. Biasanya mmg sangat berhati hati kalau tutup pintu. Takut jari sesiapa termasuk diri sendiri tercepit. Satu hari ni, tengah tutp pintu, adik mmg ada kat sebelah. Tapi masa tu cuma pastikan kaki dia tak tercepit. Bila tutup dia nangis. Tengok kaki dia elok ja tak tercepit. Sekali tengok jari dia tersepit kat engsel. Cepat cepat bukak pintu. Lepastu ambik adik bawak kat mak. Huhu, menyeramkan dan menyedihkan T_T

Sian Amirah...Nsb baik xde pape & ayah pun bgus..terus bertindak amik minyak gamat.. Moga x jadi dh kejadian mcm ni kan..:)

alahai.. kesiannya... mujur melecet je... hhuu

alahai..siannya amirah.. sy pula nak rasa nangis sama.. sebab sakit kalau smpai melecet camtu..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info