Behave Your Self

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Behave Your Self

Hamboiiiiihhhh...!!! Tajuk entri english tu... Hahahaha macam terer sangat bunyinye... Jangan risau, tajuk je english, tapi isi sume melayu... Lagipon aku tak reti nak cakap english... Hehehe

Masa pegi sarapan kat foodcourt opis aku, tiba tiba aku terpandang sorang anak dara... Hemmmm..!! Comel.. Tu sebab aku pandang... Hehehe

Anak dara tu tengah beratur untuk ambil makanan bersama beberapa orang member dia... Aku tak dengar pulak apa yang rancak sangat diorang berborak...

Dalam pandang pandang tu, tiba tiba dia tergelak... Ambikkkkk kauuu...!! Dia punye gelak, macam nak terkeluar anak tekak... Huhuhu 

Bukan mengutuk, tapi kawal sikit beb... Tak malu ke semua orang pandang... Mana tau ade pakcik makcik nak jadikan menantu, tiba tiba cancel sebab tengok awak tu gelak... 

Dan lagi satu, janganlah gelak depan makan yang terhidang depan kedai tu... Nanti air liur terjatuh kat makanan, orang lain lak dapat.. Hehehehe... 

Behave ur self ye... Awak tu anak dara yang 'comel'... Hehehe
3 Komen untuk "Behave Your Self"

Hahahah...setiap yg cantik atau comel pasti ada kkurangan. Itulah antara kekurangannya. Kdg2 diorg x sedar. Hehhehe...

alalalaal.....saja tu tarik perhatian :P

saja nak tarik perhatian ke apa tu?? alamakk..malu pula rasanya..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info