BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN


Yezzzzaaa... Segmen dari Ben Ashaari... Sape tak join, rugi... Tersangat lah rugi... Hahaha... Ni ayat pembukaan ye, jangan kire lak Bro Ben... Hehehe

Syarat syaratnya ade tertera kat blog beliau... Tak dapat nak bagi link sebab update guna phone je... 

BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN 
 
Boleh ke blog tu menjana pendapatan??? Jawapannya memang boleh... Dan aku sendiri pernah merasai hasil daripada blog aku yang tak seberapa ni... 

Dan pernah sekali, (sekali je) member aku minta untuk mengiklankan produk dia dalam blog aku... Dapat lah income walaupon tak banyak...

Blog aku yang tak seberapa ni mampu untuk mempromosikan  produk orang lain dan dapat income walaupon seciput, apatah lagi blog yang dah sememangnya terkenal kan... Malahan, ramai blogger kat luar negara dah menjadi jutawan hanya kerana blog... 
 
Tak percaya, cuba google sikit blogger luar negara yang berpendapatan tinggi... Nanti korang akan setuju dengan apa yang aku cakap... Hehehe
6 Komen untuk "BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN"

Betul3! Mieza pun setuju.. Alhamdulillah, setakat ni memang terbukti dan dah merasa income hasil berblog.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

Selamat Pagi…

Terima kasih kerana kongsikan pengalaman anda..

Jaa datang dari segmen yg sama jugak…

http://www.jaakechik.com/2013/09/blog-sebagai-pendapatan-sampingan.html

Semua orang boleh merasa pendapatan melalui blog kalau rajin :)

tira singgah sini jeng jeng jeng .
http://itsmetira.blogspot.com/2013/09/segmen-blog-sebagai-pendapatan-sampingan.html

chaiyokk....teruskan usaha menjana pendapatan

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info