Ape Korang Nak Kata

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ape Korang Nak Kata


Ape pendapat korang bile tengok gambar ni???? Dulu sebelum aku kawen, LRT Star tu adalah pengangkutan aku dari rumah ke opis...

Keadaan macam ni memang selalu aku nampak... Orang tua yang dah berdiri lama pon diorang tak nak bagi tempat duduk... Padahal rata rata pengguna LRT ni adalah bangsa aku... Bangsa yang terkenal dengan budi bahasa yang cantik...

Yang membuatkan aku terkilan, warga asing lebih memahami simbol tu berbanding kita... Kesian...!!! Ape pon tak boleh..!!!
4 Komen untuk "Ape Korang Nak Kata"

emm , memang tak patut pon budak tu .

Ada juga pernah jmp sekali situasi mcm ni. Mereka ni tgh mabuk x perasan keadaan sekeliling

eii sabar jelah. Menyakitkan hati huhu

kalau saya selamba je gi tegur dan mintak duduk.. tak pun berdiri je depan2 diorang sampai terpijak kaki ke.. baru nak sedar agaknya..

kat klinik ibu mengandung pun selalu mcm ni.. siap ada yg sesaja letak bag je pun kat bangku kosong.. bila kita alihkan dikatanya ada orang.. huh.. sakit hati betul!

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info