Raya Di Tempat Orang Part 1

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Raya Di Tempat Orang Part 1



Hai semua... Lama giler tak jenguk kat blog aku ni... Entri sebelum ni aku just copy dari whatsapp yang member aku bagi tadi... 

Banyak benda sebenarnya yang aku bak kongsi, cerita untuk tatapan korang... Tapi ade sedikit perkara yang menyebabkan aku malas nak tengok blog aku... Huhuhu

Ape macam Ramadhan tahun ni? Ibadah banyak dapat buat ke? Hehehe 

Ok... Malam ni aku just buat intro sedikit untuk cerita raya aku tahun ni... 

Raya yang ke 4 aritu aku bercuti dengan keluarga sebelah wife dan pergi ke Langkawi... Satu destinasi yang dah lama aku impikan untuk aku memijakkan kaki ke situ... Hehehe

Aku jangkakan raya ke 3 aku dah boleh bertolak ke Langkawi... Tapi memandangkan jiran rumah mak mentua aku tu ade buat kenduri kawen, nak tak nak kena juga tolong...

Nak dijadikan cerita, aku bertolak dari Temerloh jam 10 malam dan aku ikut laluan dari Triang ke Seremban then masuk Plus... Huhuhu...

Memang terpaksa berpusing la... Sebabnya jalan dah jem masa tu dari tol bentong menghala ke genting sempah... Dan aku selamat sampai ke Penang pada jam 6.00 pagi... 

Perjalanan yang cukup meletihkan tapi perasaan letih lenyap hanya kerana semangat yang berkobar kobar untuk menjejakkan kaki ke Langkawi... Hehehe

Oklah... Sampai sini dulu lah... Nanti aku cerita lagi di entri akan datang... Tunggu la ye... 
0 Komentar untuk "Raya Di Tempat Orang Part 1"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info