Hari - Hari Hari Ibu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hari - Hari Hari Ibu

Betul tak??? Pada aku, aku tak pernah menyambut hari ibu ataupon hari ayah...!!!

Bila tiba hari jadi aku, aku selalu bersyukur kerana aku ade ibu bapa yang sanggup yang membesarkan aku hingga aku berjaya...

Walaupon mak bapak aku bukan orang yang kaya, tapi diorang mampu membesarkan kami 8 orang adik beradik tanpa merasa jemu.. Segala kebajikan kitorang di jaga dengan sebaik baiknya...

Walaupon hidup susah, tapi tak pernah menolak segala permintaan kami... Aku sayang keluarga aku...

Setiap hari adalah hari ibu... Hari untuk kita mengenang jasa ibu kita... Dan juga hari hari kita perlu doakan kesejahteraan mereka...

" Ya Allah Ya Tuhan ku, engkau jagalah air muka ibu bapaku dari kepanasan api neraka... Lindungilah mereka seperti mana mereka melindungi kami sekeluarga".. amiiiinn




1 Komentar untuk "Hari - Hari Hari Ibu"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info