Santai Bersama Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Santai Bersama Amirah

Hujung minggu ni aku terasa sedikit bosan... Yelah...!!! Dah berapa minggu asik duduk rumah je...!!! Sesekali teringin juga lepak ngan Amirah... Hehehe

Disebabkan aku ni tak tahu nak jalan ke mana, makanya wife aku cadangkan pegi "tepi pantai"... Hehehe... Jangan pelik ye... Putrajaya pon ade pantai tau...

Aku rasa ini adalah kali pertama aku jenjalan ngan Amirah masa dia dah pandai berjalan...

Macam biasa, budak yang baru dapat kaki memang seronok dapat berjalan.. Tambahan lagi di tempat baru...

Semua tu aku tak heran... Yang membuatkan aku rasa teramat pelik bila Amirah nampak baby...!!!! Fuhhhh!!!! Susah nak dikawal...

Agaknya kalau dibiarkan je, mau diterkamnye baby orang tu..!!! Ini yang membuatkan perasaan nak bagi adik tu bertambah kuat... Hehehe

"Sayang, abang dah balik"...
"Abang, sayang kat atas ni"...

(Iklan berbaur lucah kat tv... Biasanya iklan minuman menguatkan tenaga batin..)



1 Komentar untuk "Santai Bersama Amirah"

ala comelnye amirah>_<
yg iklan tu tak blh blah..hahah..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info