Makanan Baik Untuk Bayi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Makanan Baik Untuk Bayi

Minyak zaitun... Minyak zaitun bukan je baik untuk orang dewasa tapi juga baik untuk bayi...

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang khasiat minyak zaitun ni, elok la korang google sendiri ye.. Sebab aku guna henpon je hapdet blog skang ni.. Tak dapat nak bagi link..

Lepas aku dapat tahu tentang khasiat minyak zaitun ni, so aku pon beli la sebotol... Harga memang cantek tapi demi kebaikan Amirah, lupakan seketika pasal harga...

Aritu aku pernah borak dengan sorang pakcik ni kat kedai makan area UKM.. Dia pon cerita la pasal minyak zaitun ni...

Dia cakap dia makan roti dengan minyak zaitun je... Makanan tu je yang dia amal dan khasiatnya sangat baik...

Alhamdulillah, walaupon usia dah masuk 70 tapi dia masih mampu untuk berjoging dan buat kerja sama macam zaman muda muda..

So aku pon bagi Amirah makan minyak zaitun... Semoga baik untuk kesihatan dan pertumbuhan Amirah...

Korang pon boleh cuba la... Masak bubur untuk bayi tu, campur sekali ngan minyak zaitun tu... Nanti aku buat entry pulak pasal bubur tumis guna minyak zaitun ye... Kalau rajin., hehehehe


1 Komentar untuk "Makanan Baik Untuk Bayi"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info