Amirah Muntah Muntah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah Muntah Muntah

Harini aku terpaksa ambil cuti kecemasan sebab nak jaga Amirah... Dari malam tadi dia asik muntah muntah je...

Dua tiga hari ni dia selesema pastu batuk batuk... Wife aku cakap dia terjangkit oleh Amar, anak pengasuh tu...

Biasalah budak budak kan,,, imun dalam badan tak berapa nak kuat, senang je kene jangkit dengan rakan sebaya...

Muka baru habis muntahkan tilam kitorang... Yang bestnye dia muntah tempat aku lak tu... Huhuhu

Pada pandangan aku, dia muntah tu sebab nak keluarkan kahak dia tu... Dia batuk memang berkahak!!! Risau kalau kalau kahak tak kluar nanti jadi lelah... Huhuhu

Baby korang ape kabar arini????




4 Komen untuk "Amirah Muntah Muntah"

baby-baby saya sihat alhamdulillah ^_^
Si kembar pun pernah batuk-batuk tak reda..kena buh gas untuk pecahkan kahak..

bagus muntah ni. tu cara dia nak kuarkan kahak. kalau tak muntah tu yg haru. Tiap kali anak sy batuk, sy suruh dia muntahkan kahak...takper ayah dia tlg cucikan haha.

ciannya kat Amirah..ika doakan semoga Amirah cepat2 sihat :)

allooo klo budak tomeii mcm ni sakit, sayu jer hati ni kan.. :(

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info