Topi Ayah Pengubat Rindu

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Topi Ayah Pengubat Rindu


TOPI DIPAKAI UNTUK MELEPASKAN RINDU KEPADA ARWAH

Pagi pagi aku baca kat metro online, Noor Aqmar anak kepada anggota polis yang terkorban dalam pertempuran dengan penceroboh Lahad Datu memakai topi arwah untuk melepaskan rindunya...

Sedih betul... Menitis air mata aku.. Aku yang dah besar panjang ni pon masih sedih bila ayah aku meninggal.. Tapi anak arwah ni, menjadi penyuntik semangat supaya maknya tak menangis bila rindu arwah.. huhuhu..

“Sebab itu dia suka pakai topi ayahnya. Dia kuat semangat dan sering pujuk bila saya menangis setiap kali teringatkan arwah, tapi pada masa sama dia juga sering mengigau dengan memanggil nama ayahnya, mungkin kerana terlalu rindu,” katanya.

Semoga arwah ditempatkan di kalangan para syuhada yang gugur masa di medan perang... Dan semoga anak arwah menjadi penyambung kepada generasi akan datang...

Sedekahkan al- Fatihah kepada mereka yang tak pulang....

Sumber 


2 Komen untuk "Topi Ayah Pengubat Rindu"

Ya Allah sebak jgk baca neh.. :'(
Al Fatihah kepada arwah....

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info