Nak Bagi Makan Ke Nak Bagi Mati

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nak Bagi Makan Ke Nak Bagi Mati

Disebabkan aku dengan wife tadi berperang dengan Amirah, so takde mood nak masak... Jadinya aku beli nasi bungkus je la kan... Huhuhu..

Feberet wife aku adalah NASI GORENG CILI PADI... Bagi mendapatkan rasa pedas ala ala melayu, aku pon beli la kat Presint 9... Amek kauuuuu!!!!

Tengok gambar kat bawah tu haaa... Cili api sama banyak dengan nasi tu... Perggghhh!!! Wife aku makan sesuap, pastu minum air...

Aku pon try la makan nasi tu, pada selera aku, boleh tahan la kan... Setakat pedas kat bibir je, ok lagi pada aku... Tapi kalau pedasnye sampai ke anak tekak, memang teruk la... Huhuhu

Nak bagi orang makan ke nak bagi mati...??? Errrmmmm!!! Ade ke orang mati makan pedas??? Tak pernah dengar pulak aku... Hahahaha...

7 Komen untuk "Nak Bagi Makan Ke Nak Bagi Mati"

ni namanya cili api masak bersama nasi goreng..hahhaa

Perghhh banyakk gilaaa cili tu...jenuh sakit perot kalo makan semua tu...huhu

Wah! Penuh kot cili kedai tu letak.

wah... cili banyak tu sedap tuuu !

Banyak nya cili..ahahaha.. mau berasap telinga klu kakak yg makan ni..:)

abang masak lagi sodap..tumbuk cili api ngan bawang dia skali pastu tumis ngan minyak sapi...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info