Bila Amirah Dan Wife Demam

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Bila Amirah Dan Wife Demam

Petang tadi turn aku lak ambil Amirah kat rumah pengasuh.. Bila sampai rumah, aku rasa suhu badan Amirah panas...

Aku cepat cepat mandikan dia... Lepas mandi tadi, dah elok tapi tadi suhu badan dia sekali lagi naik... Nak tak nak aku kena selimutkan seluruh badan dia supaya pekuh cepat keluar...

Malam ni aku la yang akan berjaga buat sementara waktu memandangkan wife aku pon tak berapa nak sihat... Huhuhu... Pengorbanan untuk orang orang yang tersayang... Hehehe

Mungkin effect dari suntikan genap setahun tu kot... Cian Amirah... Diorang yang demam, aku pon hilang selera nak makan...

6 Komen untuk "Bila Amirah Dan Wife Demam"

Siannya Amirah..kalau panas sangt bawa klinik cepat2 takut melart

siannya....semoga amirah dah mama dia cepat sembuh ya...=D

semoga wife & Amirah cepat sembuh yaa.. nnt papa kurus sbb x selera mkn.. :)

Assalam...salam kenalan...semoga anak itu sihat ameen ya Allah...

kalau demam panas bogelkan anak tu then just tinggalkan pampers je..doctor pon sarankan bukak baju anak agar haba panas dia keluar cpt sambil tuam badan dia selalu.

len kali try, sebelum p cucuk bg Amirah mkn ubt demam.. seelokknya bbrp jam seblm dicucukla.. doc pun d srnkan mcm ni :).. & klao pns sgt bogelkan jer Amirah, bg pakai diapers jer..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info