Lalat Yang Kuang Ajor

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Lalat Yang Kuang Ajor

Fuhhh!!! Penat tak habis lagi dari petang tadi dan terus balik pahang... Aku baru je sampai ni haaa... Bontot tak hilang lagi lenguhnye...

Setiap kali aku balik kampung, tempat yang menjadi wajib untuk aku singgah adalah Petronas sebelum tol bentong tu haaa.. Boleh rehatkan mata, sambil tu dapat kenyangkan perut.. hehehe

Lepas aku semahyang tadi, aku pon g tandas nak ehheemm eehheemmm... Tetibe aku terpandang sekor lalat kat pintu tandas tu, tiba tiba ....

pppllluuuuukkkkkk!!!!! Lalat tu jatuh ke bawah..

Dalam hati aku memang mnyampah lah kan... Memang kuang ajor betul punya lalat... Kecik hati aku weh!! Mana taknya, lalu depan aku je terus mati... huhuhu

Kuang ajor!!! Kuang ajor punye lalat....!!!!! Huuuuu!!!


4 Komen untuk "Lalat Yang Kuang Ajor"

salam jumaat..jangan marah-marah hatta kepada seekor lalat yg dah mati...bergumbirala dengan amirah

relax.. cool.... leeza kalau nmpak lalat pun mcm nk tumbuk jew.. benda2 terbang2 ni mmg alergik ler.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info