Misi Mencari Taska Gagal Harini

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Misi Mencari Taska Gagal Harini

Sedikit bengang juga la kan... Pagi tadi aku cari senarai alamat Taska yang berdekatan dengan rumah aku... Dapat!!! Dan aku pon janji dengan dia akan datang petang nanti..

Tapi sayangny, janji tinggal janji je... Bila call, hampeh... Ade yang tak angkat, ade yang tutup henpon... Sakit jiwa pulak aku dengan orang macam ni... 

Takpe, minggu depan aku cuba lagi call tapi Amirah kene tinggal lagi la... Adoi... 

Kenapa cari last last minit??? Panjang citernye.. malas aku nak citer sebab member sendiri punye pasal... 


1 Komentar untuk "Misi Mencari Taska Gagal Harini"

kene tgk bnyk tempt..dh klo yang ni call x dpt tkut x seirus gak

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info