Misi Mencari Taska

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Misi Mencari Taska


Dari semalam aku mencari taska untuk Amirah... Tak boleh tahan bila berjauhan dengan Amirah ni... Sebulan dah Amirah duduk berjauhan dengan aku... Dan selama sebulan tu la aku terpaksa ulang alik setiap minggu ke Pahang... Tu nasib baik 2 jam punya perjalanan je, kalau kena sampai 8 jam,huuu...

Kali ni aku nak pastikan taska yang aku cari tu sangat sangat bersesuaian dan lebih penting adalah keselamatan Amirah... Aku tak nak kejadian kali kedua berlaku...

InshaAllah, petang ni aku akan berjumpa dengan owner taska tempat baru untuk Amirah.. Nanti aku tunjukkan sekiranya tempat tu bersesuaian.. Apa yang penting adalah, staf yang bekerja dalam tu adalah orang orang yang mempunyai sifat penyayang terhadap kanak kanak...

sumber gambar dari : syawalsimpsons.blogspot.com 


8 Komen untuk "Misi Mencari Taska"

chaiyok! kalu perlu interbiu sumer staff kat situ buat jer hehe. Semoga beroleh taska yang 'baik'. (^_^)

insha Allah ketemu yang baik.. ^_^

kenapa x cari babysitter je?jiran2 yang terdekat..or sedara-mara yg terdekat..lebih selamat satu pengasuh untuk jaga ank kita sorang ja..*_*

Hope taska yg bro pilih ni banyak baiknya..

x nak hire housemaid ke? or babysitter? among saudara, perhaps.

baru leh buka blog..seblum ni problem..harap2 dpt taska yang bgus dan staff yang penyanyg..kes amirah dh selesai ke..

cari ler baby sitter yang boleh jaga budak kecik...taska tu kapasitinya ramai budak...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info