Penawar Penyakit Bosan

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Penawar Penyakit Bosan



Bosan??? Boring??? Kini tak lagi dengan adenya game terbaru dalam galaksi tab.. Hahahaha.. Bunyi macam iklan je kan...

Game ni walaupon grafik yang dia ade tu tak sepower game game yang lain, tapi aku cukup suka game ni... Mencabar juga wehhhhh game ni.... Syok gak layan bila bosan dah tahan gaban....

Nak try game ni??? korang search kat Playstore dalam tab tu Hill Climb Race Car.... Layan... dah cube nanti jangan lupe share kat orang lain... hehehehe... Aku yakin kebosanan korang tu akan terubat....


7 Komen untuk "Penawar Penyakit Bosan"

wah... same la... aku pun tgh giler game ni... sblm tido kalau xde 'main' ape2, game ni la aku main... hahaha... mmg mencabar smpai patah leher... hahaa...

hehe.. ingatkan tadi game ps3 :)

ahahahaha.....samaaaa!!

gila ralit main game ni sbb dia susah gila...sakit hati bila tengkuk berlipat kalau terlebih suspension...keji sangat.. hihi!

ahahahaha.. maknanya bukan aku sorang je la giler game ni smpai tak tido... hahahaha

hahaha...sorry!..Kakak buta game..memang tak suka main..setakat ni pernah main angry birds jak..haha..(tak mau ajar anak main game jgk)...hihi:)

bunda tak pandai sume ni..kalu main pun mulut bising...tak pernah nak terima kekalahan..yg smmg nyer dah kalah..hehe..

xdok gme ni pun..suke main ayt tersmbunyi..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info