Nak Setahun Dah Amirah

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Nak Setahun Dah Amirah

Kelmarin, 19 haribulan genap Amirah 11 bulan... Dan bulan depan ni... jeng jeng jeng... Genap dah anak aku tu 12 bulan... Maknanya setahun dah lah kan... Hakhakhak...

Pasni bila orang tanya umur anak aku, takde dah nak sebut bulan... Eksaited sangat nak sebut tahun ni..

"anak ko umur berapa dah mie???"

"anak aku umur setahun ok... ape kelas sebut bulan... (sambil pandang keatas)" hahahahaha... gedik....

Untuk sambut hari lahir dia yang ke setahun ni, aku tengah bincang ngan wife sama ada nak buat kat Pahang, Sabah ataupon Putrajaya je....

Kalau aku nak buat kat putrajaya nanti, korang nak datang tak???


7 Komen untuk "Nak Setahun Dah Amirah"

kalau jemput dtg ja..hahaha..dh memebsr muda2 dh jd ayah..

aimrah semakin membesr..=)..smoga mnjadi ank yang solehah..kalo dijmput dtg le..tu pun klo xdepe2..hehe

nak!!!! huhuhu... *wat muka x malu

sekejap je dah setahun, lepas nie lagi best, makin best buat kawan

http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/tips-langsing-selepas-bersalin-khas-ibu.html

xboleh la datang tapi boleh wish Happy Birthday je...(yg excited terlebih ni abahnya ni..hehe)

ha...ha.... anak okje ni bukan setahun dah... belas belas tahun dah! he..he..

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info