Hill Climb Race Car - Game Samsung Tab

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hill Climb Race Car - Game Samsung Tab


Lama giler pulak aku tak update blog ni... Bukan takde idea tapi masa aku ngan Amirah perlu dihabiskan dengan sebaik baiknya.. Huhuhu..

Kali ni aku ade game baru.. Ingat tak entri aku sebelum ni pasal Penawar Bosan yang aku citer pasal game samsung tab tu?? Ok kali ni game yang lama tu korang upgrade kan...

Nanti ade dia bagi kete baru.. Salah satunya Tank tu... Syok wehh!!! Walaupon slow sangat dia gerak tapi, segala bukit dia boleh panjat... Hehehe.. Aku ngan wife  selalu gaduh sebab naik main game ni...

Kalau selalu sangat gaduh sebab nak main benda alah hi, better aku beli henpon baru kan.. Huhuhu...


3 Komen untuk "Hill Climb Race Car - Game Samsung Tab"

Aku pun dah unlock tank hari ni... aku pun tgh giler layan game ni... kehkehkeh

alaa.... baru sampai rally!
(-_-)"
hehehehe..
mmg ralit main game ni...
grafik tolak tepi lah..
game ni mmg syok!!! hehehehe!

anak saya umur 6y pun gemar main game ini.. :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info