Hadiah Minyak Wangi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Hadiah Minyak Wangi


Haaaa.... Terkezutttt juga aku semalam tiba tiba dapat satu sampul surat khas untuk aku.. Siap tulis PaPa Blogger lak tu... Hehehe.. Aku ingatkan surat tawaran berlakon gantikan Aaron Aziz dalam filem KL Gangster 2... hahahaha...

Aku buka sampul tu dan tengok ada sebotol minyak wangi.. Time tu juga aku pakai... Memang wangi beb... Dari pagi sampai ke malam wangian tu tak hilang dari baju...

Mazliza yang bagi minyak wangi ni kat aku... Otak aku terlalu slow nak ingat semula kalau kalau aku ade join segmen dia ataupon give away... Setahu aku, dah lama aku tak join segmen segmen ni... Tiba tiba lak dapat minyak wangi kan..

Takpelah,, orang dah bagi aku terima dengan hati yang terbuka.. Terima kasih akak yang baik hati... hehehe
Ape kata kite terjah blog http://mazliza86.blogspot.com/


8 Komen untuk "Hadiah Minyak Wangi"

wahh..best nya dapat hadiah!.. mesti wangi kan??... hehe:)

bestnya tiba2 dapat hadiah...hehe

bestnya tiba2 dapat hadiah...hehe

kan hari tu teka-teka berapa banyak muka kat pokok, kat blog saya. sempena ulangtahun kawin yang ke-4, jawab betul jadi dapat la hadiah yang tak sseberapa tu :)

Tahniah dapat hadaih perfume tu. Wangi sana-sinilah ye...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info