Geramnya Aku

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Geramnya Aku

Aku geram dengan Amirah ni... Tiap kali aku bukak laptop je, mesti dia datang kat aku... Aku tak kisah lagi kalau takat kacau aku je...Ini tak, semua ditekannya.. Dari button F1 sampai la button F12...

Ok lagi kalau takat tekan button, boleh dikawal lagi tapi bila tarik kabel charger habis terpadam... Aku tak save ape ape lagi weh...

Bateri laptop??? Bateri tu dah lama hilang... Kat mana hilangnya aku pon tak tahu la.. Entah entah Amirah dah bawa g dapur pastu masuk tong sampah... Geram betul aku...



Ini hukumannya... Hahahaha.... Duduk diam diam kat dalam tu... Habis bapa ko ni blogging, baru boleh kuar... hakhakhak..

6 Komen untuk "Geramnya Aku"

sabar papa...anak2 meme la nakal begitu. tu tandanya dia aktif n bijak. kalau anak2 kita tu senyap n pasif semacam saja tu tandanya there's something wrong! selamat mengasuh anak!

hihihi..kesian Amirah kena kurung..ermm..dia dah pandai mmg mcm tu..dulu2 keypad sy smpi rongak dibuat oleh anak..hehe.. skrg dah beli tablet murah utk dia OK skit..kurang dia kacau..
buat lah 25 Random Facts About Me tu..boleh kenal sikit2...hehe:)

nanti dah besar suruh anak bro hafal al quran.. pehhh.. beruntung gan..

Alahaii kena kurung dah.. Cian amirah :)

anak sedang membesar.. sorry kalau jarang ke sini lately ni. sibuk sikit.

ni mesti papa kusyuk berblog ni..hehehe

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info