Dikocok Kocok... Aaaahhhhhhh

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Dikocok Kocok... Aaaahhhhhhh


'Ku tak mau cintaku, di kocok kocok ahhhhh!!!... '

Nyampah pulak aku dengar lagu Inul... Pagi pagi lagi member aku dah pasang lagu dia... Cetttt..!!! Lagu yang berbaur lucah... Hahahahaha... (nyampah ke suke)

Hilang ngantuk gak dengar lagu dia... mana taknya, aku asik tergelak je cara dia nyanyi tu... Ahhhhh!!!!... Aku tau korang pon pernah dengar lagu dia kan... Siap gerudi bagai....


6 Komen untuk "Dikocok Kocok... Aaaahhhhhhh"

gedik gilo lgu dia..haha...ada brbaur lucah eyh?xprasan plak..patot laa hilang ngantok na...hahah..

Tak kira la lagu dia tak sedap ke, gedik ke...abg sukaaa goyang gerudi dia!!! hahahaha

abg abil.. hahahaha... dalam kutuk kutuk tu pon, saya minat gak... hakhakhak

dgr je xpe..klo tgk klip video..pergh..

haha... pagi tadi deno dgr lagu number one for me sambil2 buat CAPD :)

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info