Anak Dara Tido

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Anak Dara Tido


Ape punye pesen pon aku tak tahu la anak dara aku ni... Tido tertonggeng tonggeng pulak tu... Adoyai...

Esok cuti, so aku rancang ngan wife nak ambil cuti hari jumaat nanti.. So, aku ade 5 hari masa terluang yang perlu dihabiskan bersama Amirah... Hakhakhak

Masih mencari taska yang lebih sesuai untuk dia.. Tak boleh tahan duduk jauh jauh ni.. Gue kangen banget sama dia... huhuhu...


6 Komen untuk "Anak Dara Tido"

waaa..tido ada style..hehehe

*papa mna yang tak rindukan anak kan..insyaAllah, moga cepat dapat taska yang sesuai.. :)

sama mcm si kembar saya...tidur camtu

Macam keletihan sungguh tido corak cm tu! hahahaha

mmg comel ler tido mcm tu. haaaa

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info