Keyword Lucah Lagi

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Keyword Lucah Lagi

                       
Keyword Lucah Lagi

Keyword Lucah Lagi | Aku tak pernah pon main keyword lucah untuk menarik perhatian google... Tapi kenapa ramai yg search kat google dengan perkataan yang lucah???

Memang bagus camtu sebab mampu menaikkan trafik tapi aku rasa boleh merosakkan imej aku dan juga orang lain... Nama 'Papa Blogger' yang membawa imej kebapaan tapi terkenal dengan keyword lucah.. Adoiyai...

Kalau anak anak aku tahu nanti, apa diorang nak cakap tentang aku?? Grrrr... Ada cara tak nak atasi masalah ni?? Kot kot la ade tutorial atau ada benda yang nak kena install untuk setting bahwa keyword berunsur lucah tak boleh detect kat google... Paham tak maksud aku ni?? Hahaha aku pon tak tau nk terangkan camna...

Tapi serius aku memang tak suka orang masuk blog aku dengan mindset LUCAH... Huhuhu
5 Komen untuk "Keyword Lucah Lagi"

Assalammualaikum...PB,

ada keyword lucah... ermmm rasa kat blog PB nie ok .. takder yg lucah..

mselim3

Lisa rasa kan..papa pernah mengulas atau buat entri psal key tu. Mybe ade ayat lucah tersebut. Bukan bererti buat entri lucah la. Like entri sekrg ni.. papa ade tuliskan ayat "lucah" hohoho ..tak pon try tgok meta tu. Wakakakkakaa

Dalam meta xde tulis cerita lucah cerita ghairah pon... Hahaha

betul tu. walaupun tak tulis entry pasal lucah, tapi ada keyword yang kita tulis. biasa la tu. hehe. saya pun terkena juga, sebab ada update pasal blogger seks tu. terkena jugak :D

Belog Miss Balqis

sebab perkataan "papa" kot? nmpk innocent tapi mana tau kan.

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info