Amirah Tak Kenal Aku

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Amirah Tak Kenal Aku

Parking je kereta kat depan rumah, aku ngan wife terus berlari nak dapatkan Amirah... Tapi sayangnya dia tido... Arrrr!!! Peduli ape aku kalau Amirah tido, janji aku dapat peluk dan cium dia... Hehehe... Aku ngan wife kejut dia nak gomol gomol gitu... 

Nampak muka wife je dia terus nak kan susu... Mana taknya, seminggu kot tak dapat susu ibu... Habis nyusu, giliran aku lak nak manja manja dengan dia.. Tengok muka aku je, terus nak lari sambil nangis... 

"Eh!!! wats rong sayang..." sedih wooo... kita rindu dia separuh giler, dia lak buat buat tak kenal... cetttttt!!!!! Sampai ke harini, dia langsung tak nak kat aku... Huhuhu... Dia merajuk ke sebab takde sape yang manjakan dia sebelum tido??? Ataupon dia dah tak kenal ayah kandung dia sendiri??? 

Mentang mentang la susu aku dah kering, Amirah boleh lupakan aku pulak ye... Takpe takpe!!!... Nanti jangan cari ayah lagi dah... Ayah merajuk..!!!!!!! (macam gampang je perangai)..

Ok... lupakan seketika pasal aku ngan Amirah, aku nak citer pasal taska tu... Ade orang marah kat aku sebab tak ambil tindakan undang undang... Benda ni aku dah bincang dengan abg Ben ashaari,,, dia pon dah tanya member member dia, jawapannya hanya mampu bersabar... Macam macam benda yang perlu kita perhatikan sekeliling... 

Cuma, harapan untuk aku membongkar kes ni berbunga sikit.. Semalam ade sorang akak ni cakap kat aku yang anak dia pon kena lempang ngan pengasuh celaka tu.. Agaknya mental kot pompuan tu... Tapi takpe, dia tengah kumpul bukti untuk judge orang tu... Dan semalam juga ade pihak media cakap nak bongkar kes ni... Biar satu malaysia tau betapa beratnye kes penderaan kanak kanak.. Aku tengah menunggu pihak media tu call aku untuk menceritakan hal sebenar... Hakhakhak..!!!

'Jaga jaga, ada yang memerhati'... Hahahahaha/... ( gelak macam Kia Propa )....

5 Komen untuk "Amirah Tak Kenal Aku"

Nanti baru sampaii ke media baru orang tu nak sedarr kott . Ingatkan sorang je kena tapi orang lain pun kena . Beragak la . Asal Taska tu tak buang kerja je pekerja dia tuh . Hmm .

bersabar... itu sahaja yang mampu.....
doakan amirah bertambah baik.

Harap kes2 macam ni diambil perhatian oleh pihak2 berwajib.. tak boleh nak pandang remeh jak..
lama2 nti Amirah mau lah balik dengan ayah dia tu..hehe:)

alala cianye... biasala baby lama2 ok la tu..
bgus la bongkarkan habis-habisan pasal taska tu apa punya lahanat punya owner sama pekerja dia.. meluat la tgok gambaq r2.. siap sengih2.. ada dpn mata mampus kena tumbuk!! hahaah

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info