Ngaku Pon Kena Jual

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Ngaku Pon Kena Jual


Aku g temankan mak mentua aku pegi beli barang dapur kat Mentakab tadi.. Kat mentakab ni ade 1 je supermarket yang ramai sangat orang datang... TF namanya.. Memang murah murah lah... Tu yang ramai sangat orang datang...

Aku pegi bahagian dapur, aku tengok sayur nama 'NGAKU', serius aku tak pernah dengar nama sayur ni... Baru nak tengok bentuk sayur 'ngaku' ni, dah habis di jual lak... Korang pernah dengar ke sayur 'ngaku' ni???


7 Komen untuk "Ngaku Pon Kena Jual"

tak pernah dengar pon sebelum ni.

TF Value Mart memang murah pun . Kalau shopping barang dapur , berbaloi pergi situ daripada Tesco . Sayur dan buah memang murah lah . Makanan lain pun . Kalau ayam tu yang paling mura bagi Nurul dekat MYdin :)

serius deno tak pernah dgr nama sayur mcm ni...

ngaku ni buat kerepek.. every chinese new year mmg akan ada. sedap... skali mkn susah nk berenti.. tp yg dh siap jual tu mahal gak.. maybe susah nk jdkan kerepek

sayur bentuk mcm bawang warna coklat. rasa nya macam kentang (kata org cina). biasa nya kalau waktu perayaan ada yang beli sampai 4 ke 5 kotak.. jarang orang beli kurang dari 1 plastik penuh kat pasaraya

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info