RM80,000.00....

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

RM80,000.00....


Amacam tengok duit tu?? Teringin kan nak tengok duit banyak camni... Hahaha.. Aku bukan nak cerita pasal MLM erk.. Tapi aku nak cerita ada sorang mamat ni datang opis aku minta bantuan...

Opis aku memang membantu orang orang yang miskin, ibu ibu tunggal.. Orang susah perlu dibantu kan.. Tapi mamat ni minta bantuan dengan pakaian smart beb... Tengok slip gaji...

Terkejut aku tengok gaji basic RM80,000.00..... Giler la lu bro... Gaji besar yang 3 keturunan tak habis ni pon nak minta bantuan ke?? Aiyaaaa.. tamak betul ini olang laaa...

6 Komen untuk "RM80,000.00.... "

mcm tu punye org pn ada ker?dunia... dunia...

akhir zaman lah kata kan..
tak bersyukur dgn nikmat allah bgi..

knpe x ckp kat die..asl x gune duit gaji awk je..hehe

haaaa? biar betul... ada juga org mcm tu... ish3

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info