Jumpa Ben Ashaari dan Qhaliff

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Jumpa Ben Ashaari dan Qhaliff


Semalam aku pegi lepak lepak ngan Amirah dan wife kat putrajaya.. Tengah lepak lepak, aku terserempak dengan otai, Ben Ashaari... Sape tak kenal aku tak tahu la kan..

Subhanallah!!! Pipi Qhaliff memang tembam ok.. Aku rasa nak gigit je pipi dia... Dan aku sempat dukung Qhaliff jap... Patut lah abg ben pegi gym... Hehehehe

Ni first time aku tengok Amirah senyap bila jumpe member member dia.. Selalunya riuh semacam je... Malu malu gitu... Anak dara lah katakan... hahahaha

Bile balik rumah, aku terpikir sejenak... Amirah yang pipi tak tembam pon hari hari aku gigit, inikan pulak kalau pipi dia setembam Qhaliff... Peha jangan cakap ar... Nasib baik daddy dia ade kat situ, kalau tak dah kena gigit dah ngan aku... Hahahahaha

Habis citer pasal Amirah dan Qhaliff,, sekarang ni korang perhatikan aku dan abg ben... Mesti korang nak cakap yang muka aku hampir sama macam Aaron Aziz kan... Sebab pakaian aku hampir sama dalam citer Arjuna Kasih tu... Kan kan kan... Sila katakan ye ok... Terima kasih...


11 Komen untuk "Jumpa Ben Ashaari dan Qhaliff"

tengok gambar pun dah geram,tak tau camna kalau jumpa dia..haahha

haha... tembam ke? igtkan dalam gambar je..rupanya betol..btuah dpat jumpa..

ye la aaron aziz versi malaysia.. hihi..

haha.. aaron aziz mana yang jumpa abang ben tu..

OKje pegi jugak Alamanda malam tadi.... tapi tak jumpa ha...ha...

Emm... Aaron Aziz eh?...Hish awak lagi hensem dpd aaron Aziz...ha...ha... Jangan marah gurau!!

Tak PB....duk Sg Long.... Selalu gak merayau situ!

amirah jumpe qhaliff..malu2 la..depn pkwa kne malu2..hehe

best nya jumpa Otai blogger..
Qaliff mmg tembam...;)

ohhhh.. mira jumpa bopren ye... hihi :p

lepak-lepak bersama kaum bapa dan anak ek...

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info